Mooie kamer ,vriendelijk ,super goed onbijt .Minpuntjes warm op kamer in de zomer ,en lawaaierig zowel in gebouw als van buitenaf
Meer bekijken06/06/2026
bel hotel et bien situé mais l'absence d'airco dans la chambre est un point faible
Meer bekijken04/06/2026
Superbe lieu et très bel établissement
Meer bekijken03/06/2026
Prima
Meer bekijken28/05/2026
Très agréable
Meer bekijken28/05/2026
Goede ligging, vriendelijk onthaal en vlotte check in. Kamer was goed in orde. Enig nadeel, kamer was aan de straatkant wat toch redelijk lawaaierig was. Ontbijt was ruim, lekker en voldoende.
Meer bekijken23/05/2026
zeer goed
Meer bekijken04/05/2026
Hoewel de gang op de verdieping er verouderd uitzag, was de kamer vernieuwd. Voldoende ruim. 2 flesjes water beschikbaar op de kamer. Zeer vriendelijk personeel. Gevarieerd ontbijt, pluspunt was de aparte ruimte waar het buffet zich bevond zodat alles overzichtelijk stond en je rustig kon kiezen.Koffie (of thee) aan tafel.
Meer bekijken20/04/2026
Accueil très sympathique. Chambre très spacieuse voire trop. Peu de charme mais très propre et confortable
Meer bekijken17/03/2026
Bel hôtel qui mériterait, du moins dans notre chambre, une salle de bain plus au gôut du jour. Personnel charmant. Restaurant au top.
Meer bekijken16/03/2026
Espace détente sympa, petit déjeuner excellent.
Meer bekijken07/03/2026
Heel vriendelijke mensen, zeer ruime mooie kamer en uitstekend ontbijt, een echte aanrader!!!
Meer bekijken05/03/2026
Zeer leuk , super hotel . Fijn verblijf gehad
Meer bekijken25/02/2026
Hotel très design. très correct mais manque un peu de charme. Thermes sympa mais deux cheminées pas allumées....
Meer bekijken19/02/2026
Perfect. We worden er telkens prima ontvangen en het eten en de bediening in het restaurant is top!!!
Meer bekijken18/02/2026
Ontdek de variatie aan partners en ervaringen die mogelijk in deze cadeaubon zitten.
Nous acceptons
Vergelijkbare producten die je mogelijk interesseren
Gemakkelijk te kopen, eenvoudig te gebruiken - het is het ideale cadeau
Mooie kamer ,vriendelijk ,super goed onbijt .Minpuntjes warm op kamer in de zomer ,en lawaaierig zowel in gebouw als van buitenaf
Meer bekijken