Je winkelmandje is leeg

Reserveren

Voor sommige Cadeauboxen kan je online een reservering maken via onze website

Hoe reserveer ik met mijn Cadeaubox?

Op de eerste pagina's van je Cadeaubox-boekje vind je meer informatie terug over het gebruik van jouw Cadeaubox. 

Als je een bon hebt voor één of meerdere overnachtingen in een hotel, reserveer je online via onze website. 

Wanneer je een bon voor een activiteit (een restaurantbezoek, saunabezoek, etc.) in je bezit hebt, activeer je deze eerst online. Nadien maak je een reservering rechtstreeks bij de gekozen partner. 

 

Hoe reserveer ik met de bon 'Kranten&Magazines'?

Om je abonnement aan te vragen, maak je eerst een keuze uit het gamma kranten en magazines.

Nadien surf je naar www.cadeaubox.be, of klik je op 'Ik heb een Cadeaubox' bovenaan de pagina, en dan op ‘Reserveren’.

Je geeft je Cadeaubox-nummer en activeringscode in, selecteert het gekozen magazine of je favoriete krant, en vult het contactformulier in. Vergeet zeker niet je postcode te vermelden.

Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling en een overzicht van de leveringsvoorwaarden. 

Bij het filteren op datum krijg ik geen resultaten.

Het is mogelijk dat er in een bepaalde regio op een bepaalde aankomstdatum geen hotels beschikbaar zijn. Om de kalender van een bepaald hotel te kunnen bekijken, selecteer je best geen aankomstdatum.

Kan ik een extra nacht of kamer reserveren?

Dat kan. Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op. Zo kunnen we voor we je adviseren om een tweede Cadeaubox aan te kopen, nakijken of er voldoende beschikbaarheid is. Je boekt best opnieuw via Cadeaubox, want alleen dan boek je opnieuw tegen dezelfde voorwaarden. Indien je een kredietkaart hebt, kun je de boeking makkelijk telefonisch afhandelen via onze klantendienst.

Kan ik meerdere bonnen tegelijk gebruiken?

Dat kan, indien er beschikbare kamers zijn op de gewenste datum. Elke kamer moet afzonderlijk gereserveerd worden en per boeking ontvang je aparte bevestigingsdocumenten, die je ter plaatse gebruikt om in te checken. Voor een boeking van meerdere kamers, neem je beter eerst contact op met onze klantendienst.

Wanneer kan ik ten laatste een reservering maken?

Je kunt tot vlak voor de vervaldatum een reservering maken voor het arrangement van je keuze. Het is wel zo dat de beschikbaarheid beperkt wordt net voor het einde van de vervaldatum. We raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Opgelet: zowel de boeking als de belevenis moeten plaatsvinden vóór de vervaldatum van de bon. 

Wanneer ontvang ik een bevestiging van de reservering?

Zodra je een reservering gemaakt hebt, ontvang je via e-mail een bevestiging met alle relevante boekingsgegevens (adres, aankomstdatum, aantal personen etc.). Dit boekingsbewijs print je uit, net zoals de voucher. Je neemt beide prints mee naar de plaats van bestemming. Als je na je boeking nog geen bevestiging hebt ontvangen, kijk dan zeker eens in je ongewenste email. Je kan je bevestiging steeds opvragen via 'Ik heb een Cadeaubox' - 'Stuur bevestiging opnieuw'. 

Ik ben mijn bevestiging verloren. Wat nu?

Geen probleem. Je kan heel eenvoudig je reserveringsbevestiging opnieuw opvragen via 'Ik heb een Cadeaubox' - 'Stuur bevestiging opnieuw'. 

Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Om de aankomstdatum te wijzigen of jouw reservering te annuleren, surf je naar onze website en klik je bovenaan rechts op 'Ik heb een Cadeaubox', gevolgd door 'reservering wijzigen/annuleren'.  Om jouw reservatie te wijzigen, dien je deze eerst te annuleren. Op die manier wordt je Cadeaubox gereactiveerd, waardoor u de reservatie op een andere datum opnieuw kan inboeken. 

Opgelet; het hotel behoudt steeds het recht om een datumwijzing niet toe te staan. Er is geen anuleringsverzekering inbegrepen in de Cadeaubox-formule. 

Kan ik mijn kinderen meenemen?

Per hotel wordt vermeld hoeveel kinderen er maximaal op de kamer van de ouders kunnen slapen, en hoeveel de eventuele meerkosten hiervoor bedragen. Als je je kinderen meeneemt, vermeld dan het aantal en de leeftijd op je boekingsformulier. Eventuele kosten moeten ter plaatste betaald worden. Om zeker te zijn dat er rekening wordt gehouden met je verzoek, neem je na reservering best even contact op met het hotel.

Kan ik mijn huisdieren meenemen?

Per hotel wordt vermeld of huisdieren welkom zijn en hoeveel de eventuele meerkosten hiervoor bedragen. Als je je huisdier meeneemt, vermeld dit dan op je boekingsformulier. Eventuele kosten moeten ter plaatse betaald worden. Om zeker te zijn dat er rekening wordt gehouden met je verzoek, neem je na reservering best even contact op met het hotel.

Moet ik nog extra kosten betalen in het hotel?

De Cadeaubox-belevenisbon geeft recht op het arrangement zoals dat op de website en in het bijbehorende boekje beschreven wordt. Als je bovenop dit arrangement extra's wenst, dan moet je die ter plaatse betalen. Deze extra's zijn uiteraard niet verplicht. Wel zijn er in sommige gevallen enkele bijkomende kosten (Bijvoorbeeld: parkeerkosten of toeristenbelasting) die ter plaatse afgerekend worden.    

Kan ik als minderjarige een overnachting boeken?

Hierop bestaat geen eenduidig antwoord, aangezien de regelgeving hieromtrent verschilt per hotel.

In de Belgische wetgeving wordt beschreven dat iedere minderjarige die naar het buitenland reist en niet vergezeld wordt door zijn ouders of voogd, toestemming moet hebben van de ouders. Er bestaan geen Belgische of internationale procedures of formulieren die de ouderlijke toestemming voor reizende minderjarigen bepalen.

Buitenlandse Zaken raadt een schriftelijke toestemming aan wanneer een minderjarige alleen, of in het gezelschap van anderen dan zijn ouders reist. In een gehandtekende volmacht geven de ouders of de voogd dan hun toelating voor de reis van de minderjarige. De ouders kunnen deze volmacht zelf schrijven, maar vaak vind je bij de bevolkingsdienst van je gemeente een standaarddocument terug. 

Het hotel van mijn keuze biedt geen beschikbaar voor de gewenste datum. Kan ik toch boeken ?

Via ons online reservatiesysteem kan u de beschikbaarheid van elk hotel nakijken. Voor elk type bon beheert het hotel een Cadeaubox-kalender, waarbij een specifieke hoeveelheid kamers beschikbaar wordt gesteld voor de Cadeaubox-formule met bijbehorende prijs. Gezien de vaste prijs van onze producten, kan de beschikbaarheid via Cadeaubox verschillen van het aantal beschikbare kamers dat rechtstreeks via het hotel aangeboden wordt. Zo is het mogelijk dat het maximale aantal kamers via Cadeaubox voor een bepaalde datum reeds gereserveerd werd. Voor meer informatie of specifieke aanvragen kan u steeds onze klantendienst contacteren.

Kan ik mijn 'Weekend'-Cadeaubox ook gedurende de week gebruiken ?

Hoewel de titel van sommige Cadeauboxen zoals de Cadeaubox 'Natuurweekend', 'Weekendje Weg', 'Weekend & Spa', etc. soms anders doet vermoeden, bieden de meeste hotels zowel in de week als in het weekend beschikbare kamers aan voor onze Cadeaubox-klanten. De exacte beschikbaarheid van elk hotel kan je makkelijk nakijken door te klikken op 'Ik heb een Cadeaubox' - 'Reserveren'.

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Sluiten

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Cadeaubox #BONGO# terug beschikbaar is.