Je winkelmandje is leeg

Vragen over de Cadeaubox-cadeaubonnen

Hoe selecteren jullie de organisaties die in de Cadeauboxen staan?

Smart&Co, de uitgever van de Cadeaubox-belevenisbonnen, heeft dag in dag uit een team van mensen zoals jij op de baan. Zij zijn voortdurend op zoek naar hotels, restaurants, kuuroorden, spectaculaire activiteiten etc. die binnen een van onze thema's passen. Vervolgens worden de diverse organisaties gecontacteerd en één voor één bezocht. Als de betreffende locatie past binnen een bepaald thema en als de prijs-kwaliteitsverhouding klopt, kan er een samenwerkingsovereenkomst gesloten worden. We tonen de geselecteerde hotels zoals ze zijn. Eerlijk, zonder truukjes en met niet enkel zonnige foto's van die kamer die toch nooit vrij is. Wat je ziet, is wat je krijgt.

Moet de begunstigde ter plaatse nog extra kosten betalen?

De Cadeaubox-belevenisbon geeft recht op het arrangement zoals dat op deze website en in het bijbehorende boekje beschreven wordt. Als de gebruiker van de bon bovenop dit arrangement extra's wenst, dan dienen deze ter plaatse bijbetaald te worden. Deze extra's zijn uiteraard niet verplicht. Wel zijn er in sommige gevallen enkele bijkomende kosten (bijv. parkeerkosten of toeristenbelasting) die ter plaatse afgerekend worden.

Kan ik mijn kinderen meenemen?

Per hotel wordt vermeld hoeveel kinderen er maximaal op de kamer van de ouders kunnen slapen en hoeveel je daarvoor moet betalen. Als je je kinderen meeneemt, vermeld dan het aantal en de leeftijd op je boekingsformulier. Eventuele kosten moeten op de bestemming betaald worden. Opgelet: dit kan enkel gegarandeerd worden na telefonische aanvraag.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Per hotel wordt vermeld of er huisdieren zijn toegelaten en hoeveel je daarvoor moet betalen. Als je je huisdier meeneemt, vermeld je dit op het boekingsformulier. Eventuele kosten moeten op de bestemming betaald worden.

Wanneer moet ik ten laatste boeken?

Je kunt tot vlak voor de vervaldatum een reservering maken voor het arrangement van je keuze. Het is wel zo dat de beschikbaarheid beperkt wordt net voor het einde van de vervaldatum. We raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Opgelet: zowel de boeking als de belevenis moeten plaatshebben vóór de vervaldatum.

Kan ik na reservering een extra nacht/kamer boeken?

Dat kan. Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op. Zo kunnen we voor we je adviseren om een tweede Cadeaubox aan te kopen, zien of er voldoende beschikbaarheid is. Je boekt best opnieuw via Cadeaubox, want alleen dan boek je opnieuw tegen dezelfde voorwaarden. Indien je een kredietkaart hebt, kun je de boeking makkelijk telefonisch afhandelen via Cadeaubox.

Wordt er een geldbedrag vermeld op de Cadeaubox-belevenisbonnen?

Op de Cadeauboxen staat geen bedrag. De begunstigde weet dus niet wat de schenker betaald heeft.

Zijn de Cadeauboxen op naam ?

Nee, op de cadeaubonnen worden geen persoonsnamen gezet. Een Cadeaubox kan dus zonder problemen aan iemand anders worden doorgegeven.

Hoe zit het met de verzending?

Standaard levering of Express levering (1 tot 2 werkdagen): De levering wordt verzorgd door Bpost, waardoor je je pakketje binnen 1 à 2 werkdagen ontvangt. Indien je voor 13 uur besteld, heb je je pakketje de volgende werkdag in huis. Bij een bestelling na 13 uur, duurt het 2 werkdagen. Indien je in het weekend bestelt, wordt je pakketje bezorgd op dinsdag. Voor 1 of 2 bonnen hoeft u niet aanwezig te zijn voor ontvangst. Bij een grotere bestelling is je aanwezigheid wel vereist. Zendingen naar Luxemburg kunnen tot 8 werkdagen onderweg zijn.  Op feestdagen worden er geen leveringen gedaan. Bankoverschrijving: Wanneer je betaalt met bankoverschrijving wordt je pakketje verstuurd nadat we je betaling ontvangen hebben. Reken dus 1 à 2 dagen extra voor de verwerking van de betaling door de bank. KIALA Levering (2 tot 5 werkdagen): Je bent overdag niet thuis of je wilt uw Bongo in alle discretie ontvangen? Via een Kiala levering kan je je Bongo laten bezorgen bij één van de 575 Kialapunten in België en Luxemburg. Vóór 13u besteld op een werkdag? Dan is je pakketje 2 werkdagen later beschikbaar in het geselecteerde Kialapunt. Na 13 uur is het 3 werkdagen later beschikbaar. Je zult per SMS of e-mail op de hoogte worden gebracht wanneer je Cadeaubox in het Kialapunt is aangekomen. Je hebt dan 14 dagen tijd om je Cadeaubox af te halen, daarna zal je bestelling automatisch retour worden gestuurd.  Bankoverschrijving: Wanneer je betaalt met bankoverschrijving wordt je pakketje verstuurd nadat we je betaling ontvangen hebben.

Hoe kan de begunstigde zijn of haar Cadeaubox gebruiken?

Voor een aantal Cadeauboxen dient er rechtstreeks bij de organisator (kuuroord, restaurant, hotel etc.) gereserveerd te worden. De begunstigde belt of mailt naar de organisator onder vermelding van het cadeaubonnummer en maakt een reservering op basis van beschikbaarheid. Voor een aantal andere cadeaubonnen kan er gereserveerd worden via Cadeaubox, telefonisch of via onze website www.cadeaubox.tv. Op deze website wordt de beschikbaarheid per keuzemogelijkheid aangegeven. Op elke cadeaubon staat de geldende reserveringsprocedure duidelijk vermeld.

Mijn Cadeaubox is niet meer geldig. Wat moet ik doen?

Je Cadeaubox omruilen of verlengen naar een ander thema kan online of in onze officiële Cadaubox-winkel te Antwerpen.  Er zijn 4 opties:  1. Jouw bon is nog meer dan 6 maanden geldig + in de verpakking  Als je bon nog meer dan 6 maanden geldig is en nog in het plastiekje zit, kan je gratis omruilen. Dit is enkel mogelijk in onze officiële Cadeaubox-winkel te Antwerpen. Je betaalt enkel het verschilbedrag. 2. Je bon is nog (minder dan 6 maanden) geldig Als je bon nog geldig is maar niet meer in het plastiekje zit, is een omruiling naar een e-voucher gratis. Kies je voor een nieuwe Cadeaubox, betaal je slechts 10 euro omruilkosten. Wij sturen je een volledig nieuw doosje op met een geldigheid van 2 jaar.   3. Je bon is minder dan 6 maanden vervallen.  Je kan je bon nog steeds omruilen. Hieraan zijn omruilkosten verbonden: 10 euro voor een digitale Cadeaubox, 20 euro voor een fysieke bon die naar je thuis wordt opgestuurd.  4. Je bon is meer dan 6 maanden vervallen.  Een bon die meer dan 6 maanden vervallen is, kan helaas niet meer omgeruild worden.

Ik ben mijn Cadeaubox verloren. Wat nu?

Helaas zijn Cadeauboxen niet op naam uitgeschreven dus kunnen wij ook niet nagaan welke bon tot wie behoort. Dit zijn cadeaubonnen en kunnen dus doorgegeven worden als cadeau. Vandaar dat ze niet op naam staan.

Kan ik mijn bestelling naar iemand anders laten opsturen?

Ja, dat kan. Op het bestelformulier heb je de mogelijkheid om 2 adressen in te geven. Je eigen adres (of facturatie-adres) en het leveringsadres. Als deze adressen niet hetzelfde zijn, wordt de bestelling opgestuurd naar het leveringsadres.

Wat is het verschil tussen de Cadeaubox-shop en de andere verkooppunten, zoals bijvoorbeeld Fnac of Dreamland?

In onze Cadeaubox-shop (Antwerpen) kun je je Cadeaubox bijvoorbeeld ook omruilen en verlengen. Dit is niet mogelijk in de andere verkooppunten. Meer weten? Klik hier om alles te weten over de Cadeaubox-shop.

Hoe lang bestaan jullie al?

Cadeaubox is opgericht in 2006. Vanuit Antwerpen zijn we dagelijks bezig om werk van je vrije tijd te maken.

Ik ben niet tevreden en ik wil een klacht indienen.

Bij Smart&Co doen we ons uiterste best om op basis van eerlijke omschrijvingen de juiste verwachtingen te scheppen. Desondanks kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over je trip of over onze service. Twijfel dan uiteraard niet om het ons te laten weten. Je kan mailen (FeedbackBE@smartbox-group.com), al mag je natuurlijk ook altijd bellen.

Ik heb een goed idee voor jullie.

Laat maar komen! Je kan mailen, al mag je natuurlijk ook altijd bellen.

Door wie is jullie website gemaakt?

Voor de technische realisatie en de hosting van de website werken we samen met Encima. Het webdesign werd verzorgd door Jeroen Sedelaar.

Andere vragen?

Voor vragen die niet aan bod kwamen in het bovenstaande lijstje, neem je best even contact met ons op.

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Close
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Close

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Cadeaubox #BONGO# terug beschikbaar is.